Наше життя 

Наше життя

 

З Днем Державного прапора України !!!

Напередодні державних свят: Дня Державного Прапора України та Дня Незалежності України в різновіковій групі були проведені наступні заходи: виставки дитячих робіт "Прапор свій підіймаймо гордо!", було проведено патріотичну мозаїку "Розмаїта моя Україна", де діти слухали вірші про Україну, дивились мультфільм "Моя країна Україна"

        Тема: «Моя Батьківщина – Україна».

Протягом тижня(18.08.-22.08.2025) з дітьми старшої групи дистанційної форми навчання було проведено різноманітні заняття та завдання, спрямовані на виховання любові до рідної країни та ознайомлення з її традиціями. Діти дізнавалися про Батьківщину на занятті «Україна – наш рідний дім», знайомилися з державними символами під час роботи «Кольори нашого прапора», слухали та обговорювали українські народні казки. У рамках виставки дитячих робіт «Ми діти твої, Україно!» малята мали змогу проявити свої творчі здібності. Особливу увагу було приділено темі хліба як символу достатку та праці – проведено заняття «Хліб всьому голова», відгадували загадки про хліб, грали у дидактичну гру «Складаємо хлібний кошик». Також діти розмальовували тематичні розмальовки з народними символами України, що сприяло розвитку їхньої уяви, уваги та поваги до національних традицій.

    У різновіковій групі були проведені різноманітні заходи, спрямовані на формування у дітей дошкільного віку любові до Батьківщини та ознайомлення з традиціями українського народу, діти отримали нові знання про державні символи України, проявили патріотичні почуття у творчих роботах з аплікації "Прапор України", малювання "Україна - моя Батьківщина", вправно і з великим захопленням діти грали в ігри "Збери прапор", "Впізнай державний символ". Батькам надалася онлайн-консультація "Як виховати у дітей любов до Батьківщини". Атмосфера єдності, радості та гордості за свою країну сприяла формуванню національної свідомості вихованців

Тема тижня: «У світі гри та фантазії»(25.08-29.08).

У понеділок діти виконували нейрогімнастику для розвитку мозку, замальовували кружки одночасно лівою та правою рукою, вчили вірш напам'ять. Під час ігор спостерігали за тінню, брали участь у дидактичній грі «Хто сховався у темряві?». У творчій діяльності малювали квіти фарбами за допомогою ватних паличок, ліпили з пластиліну бабку. Для розвитку логічного мислення виконували завдання «Знайди геометричну фігуру», описували картину за інструкцією. У рухливій грі «Стій, стрибай, кружляй» тренували координацію рухів, а під час пальчикової гімнастики розвивали дрібну моторику. День пройшов активно та результативно: діти із зацікавленням виконували завдання, вдосконалювали увагу, пам'ять, мовлення й творчі здібності.

В період з 25.08 по 29.08 діти різновікової групи активно брали участь у заняттях, виявляли інтерес до тем про рідну країну та природу.

Покращилися мовленнєві навички: діти стали впевненіше висловлювати свої думки.

У групі панувала доброзичлива атмосфера, діти з радістю поверталися після літніх канікул.

Освітньо-виховна робота за останній тиждень серпня проведена згідно з планом. Завдання виконані, діти проявляли інтерес, спостерігається позитивний емоційний настрій та активність у спілкуванні.

Розвиток мовлення – проведено бесіди на тему «Моє літо», «День знань наближається». Діти вчилися складати короткі розповіді за малюнками, добирати слова-ознаки до предметів.

Ознайомлення з природним довкіллям – спостереження за змінами в природі наприкінці літа (жовтіє листя, стигнуть плоди, зменшується тривалість дня).

Художня література – читання та обговорення віршів про Батьківщину.

Образотворча діяльність – малювання на тему «Моє найкраще літо», аплікація «Соняшник".

Логіко-математичний розвиток – вправи на класифікацію предметів за кольором і формою, рахунок у межах від1 до 5.

Надано індивідуальні консультації батькам з питань підготовки дітей до осіннього навчального року.

Рекомендовано створити вдома умови для занять (куточок для малювання, книги, настільні ігри).

Тема тижня: «Осінні барви рідного краю».

Протягом тижня (01.09.-05.09.2025) у старшій групі дистанційної форми навчання діти виконували різноманітні завдання, що сприяли розвитку творчості, мовлення та мислення. На занятті з аплікації «Осінній листок» вихованці створювали роботи з кольорового паперу, а на музичному занятті «Осінь золота» переглядали відео та співали пісню. На грамоті діти виконували вправи в зошитах, вчилися розрізняти довгі й короткі слова. Під час заняття з фінансової грамотності «Потреби та бажання. Мій гаманець» малята виготовляли власні гаманці й обговорювали різницю між потребами та бажаннями. На логіко-математичному занятті «Більший – менший. Високий – низький» діти розв'язували завдання та грали в дидактичні ігри. Під час ознайомлення з природою спостерігали за змінами вересневої погоди та довкілля. Також проведено заняття з розвитку мовлення «Пригоди осіннього листочка» та народознавства «Мій рідний край».

Діти різновікової групи активно включились в життя групи після літніх канікул. Переглядаючи матеріали до занять з розвитку мовлення "Що нам осінь принесла?" та "Я йду в дитячий садочок" , вихованці розвивали мовлення, комунікативні навички, формували позитивне ставлення до садочка, засвоїли основні правила поведінки на майданчиках. Проявили інтерес до теми сім'ї та дружби, закріпили уявлення про осінні зміни у природі, на заняттях з малювання відтворили кольори осені. Завдяки заняттям з сенсорного та логіко-математичного розвитку, розширили сенсорний досвід, вправлялися у лічбі та розвивали дрібну моторику.

Тема тижня : «Природа рідного краю. Осінь»

Протягом тижня(08.09-12.09.2025) діти старшої групи разом із батьками, під час дистанційного навчання, активно працювали над темою «Природа рідного краю. Осінь». Діти дізналися про «Дерева рідного краю» та їхню будову. У процесі навчання вони читали твори «Лісова школа» та вірш «Вчиться вересень читати». Також відбулася цікава бесіда «Дітям про вітаміни», де обговорювали користь овочів і фруктів. Вивчили пісню «Осінь прийшла», виконувала пальчикову гімнастику та спеціальні вправи для підготовки руки до письма. Творчі завдання були спрямовані на розвиток дрібної моторики: ліплення «Дерево з листочками» та конструювання «Об'ємний листок з паперу». На занятті з математики діти ознайомилися з цифрою та числом 1, виконуючи вправи в зошитах. Крім того, вони працювали над програмою «Афлатот – Я унікальний. Мої вподобання», що сприяло самопізнанню. Важливою частиною тижня стала спільна бесіда на тему «Право дитини на сім'ю», де діти ділилися своїми думками.

З 8.09 по 12.09 в різновіковій групі

проведено бесіди на теми: «Осінь у нашому місті», «Моя родина».

Читання українських народних казок та віршів про осінь.

Заняття з математики: лічба предметів, порівняння за величиною, орієнтування в просторі.

Ознайомлення з природою: спостереження за змінами у довкіллі восени, збирання природного матеріалу.

Образотворча діяльність: малювання «Осінній ліс"»,ліплення "Грибочок", де діти проявляли свою фантазію, уяву, розвивали дрібну моторику.

Сенсорний розвиток: ігри з геометричними фігурами та кольорами.

Афлатот: знайомство з поняттям «гроші», правила розумного вибору.

Музичний розвиток: прослуховування дитячих українських пісень, розучування колискових.

Діти активно брали участь у заняттях та іграх, виявляли інтерес до осінньої тематики, удосконалювали мовлення, математичні та сенсорні вміння. Зміцнено знання з правил безпеки та культурного спілкування. Співпраця з батьками була результативною.

Тема тижня: «Осінь у природі та житті людини»

Протягом тижня (15.09- 19.09) діти старшої групи знайомилися з темою «Осінь у природі та житті людини».

На занятті з ознайомлення з природнім довкіллям проводили дослід «Тоне – не тоне», більш дізнались про ліс - зелене диво, вчили пісню «Осінь казкова», виконували аплікацію «Грибочки за допомогою ниток». На математиці працювали з числом і цифрою 2, вивчали склад числа, поняття пара, вправлялися у порівнянні предметів за шириною та довжиною. На занятті з ОБЖД закріплювали правила поведінки в громадському транспорті та малювали різні види транспорту. На занятті з грамоти проводили звуковий аналіз слів, а на читанні ознайомлювалися з літерою А.

До Дня Миру діти виготовили паперових голубів, слухали бесіду про мир та переглядали навчальне відео. З народознавства ознайомилися з темою «Ярмарок української їжі», називали улюблені страви та ділилися кулінарними традиціями своїх родин. На малюванні створювали роботу «Осінній ліс», вирізали крони дерев і прикрашали їх оригінальними узорами.

Тиждень був насичений та пізнавальний: діти активно працювали, проявляли творчу ініціативу, закріпили знання та отримали новий цікавий досвід.

Тиждень з 15.09 по 19.09 для дітей з різновікової групи був насичений позитивними емоціями, а проведені заходи сприяли формуванню національно-патріотичних та гуманних цінностей.

Діти вчили скоромовки та прислів'я про мир і злагоду; складали колективну розповідь за ілюстраціями «Діти дружать у всьому світі»;

спостерігали за осінніми змінами у природі;

вчились рахувати в межах 5, граючи в д/гру "Скільки предметів ти бачиш", розпізнавали кольори, використовуючи гру "Якого кольору?";

читання та обговорення віршів про мир («Хай буде мир на всій землі»);

малювання «Голуб миру», "Мирна планета".

Проведено тематичну годину спілкування «Мир починається з кожного».

Батькам надано рекомендації для сімейного читання казок та оповідань про дружбу і мир.

Протягом тижня діти закріпили знання про символи миру (голуб, сонце), вчилися виявляти дружні почуття, проявляти турботу один до одного.

Тема тижня: «Ходить осінь полем, садом і городом».

Протягом тижня (22.09-26.09. 2025) за темою «Ходить осінь полем, садом і городом» освітня діяльність дітей була спрямована на ознайомлення з осінніми змінами в природі та працею людей восени. На занятті з математики діти знайомилися з цифрою три, вчилися лічити та порівнювати предмети. На розвитку мовлення складали розповіді-описи про овочі та фрукти, грали в мовленнєві ігри. На художньо-продуктивній діяльності ліпили з пластиліну дари осені, створювали малюнки та аплікації. На конструюванні з LEGO будували крамницю, обігрували ситуації купівлі та продажу. Під час музичного заняття співали пісеньку «Ходить гарбуз по городу» та виконували рухливі ігри. Для розвитку дрібної моторики діти виконували вправи з підготовки руки до письма, розмальовували фрукти по контуру. Також переглядали пізнавальні відео про працю людей восени, знайомилися з правилами економії води та світла, виконували пальчикову гімнастику та брали участь у бесідах про бережливе ставлення до природи й праці дорослих. Усі завдання сприяли розвитку пізнавальної активності, творчості, уяви та вихованню інтересу до навколишнього світу.

https://youtube.com/shorts/bFfWkhaHmYI?si=3O_9l5NwMwsK9rLF   

Діти різновікової групи з 22.09 по 26.09 активно включалися у різні види діяльності, проявляли зацікавленість та ініціативність.Засвоїли знання відповідно до програми «Дитина», продемонстрували позитивну динаміку у мовленні, пізнавальній і соціальній сферах.

З дітьми проведено бесіди, дидактичні ігри на збагачення словникового запасу, робота над правильною звуковимовою, читання художньої літератури.

З цікавістю вихованці спостерігали за природними явищами, ознайомлюючись з навколишнім світом.

Не менш цікавими для дітей виявилися заняття з логіко-математичного та сенсорного розвитку, де діти вправлялися у вправах на лічбу, порівняння предметів за величиною, формою, кольором.

Свою творчість та фантазію діти проявили на заняттях з малювання, аплікації, ліплення.

Проведено тематичне свято до Дня дошкілля:

-організовано виставку дитячих робіт:"Наш дружній садочок"; -проведено тематичне заняття "Дитинство - країна мрій"

-вивчення віршів та слухання пісень та потішок про садочок.

Сьогодні, у цей особливий день, працівники та вихованці закладу дошкільної освіти з гордістю та глибокою шаною відзначають День захисників та захисниць України!

Наш заклад активно долучився до відзначення цього свята, провівши низку заходів, спрямованих на формування у дітей почуття патріотизму, вдячності та поваги до героїв нашої країни.

Вихователі провели заняття, на яких у доступній для малечі формі розповідали про значення цього свята, про мужність наших воїнів, про любов до Батьківщини.

Діти з великим ентузіазмом створювали малюнки, листівки та аплікації для наших Захисників та Захисниць. Ці роботи є щирим виявом дитячої любові та вдячності.

Створено спільну виставку дитячих робіт "Дякуємо Захисникам!".

Ми щиро вітаємо всіх, хто стоїть на захисті нашої держави! Ваша сміливість, самопожертва та незламність є прикладом для наслідування.

Окрема подяка батькам-військовослужбовцям, які мають безпосереднє відношення до захисту України!

Бажаємо вам міцного здоров'я, невичерпної сили духу, родинного затишку та, найголовніше, ПЕРЕМОГИ та МИРУ!!!  

https://youtube.com/shorts/qHDVr5AO7mU?si=aRpAZhEBNsDHt9-y 


Тема тижня: «Гриби»

       Протягом тижня у старшій групі дистанційної форми навчання діти знайомилися з темою «Гриби». Вони дізналися про різновиди грибів, їх будову, вчилися розрізняти їстівні та отруйні гриби, закріплювали правила поведінки в лісі. На заняттях з образотворчої діяльності малювали чарівний мухомор аквареллю, виготовляли гриби з ниток, створювали аплікації. У граматичних вправах знайомилися зі словами-назвами предметів та дій. На логіко-математичному розвитку грали в ігри на розвиток логіки, лічбу та порівняння. Під час фізичного розвитку діти тренували просторове мислення, повторювали кольори, розвивали велику моторику. На заняттях з художньої літератури слухали казку «Івасик Телесик», обговорювали її, малювали улюблені сцени та розігрували невеликі епізоди. На народознавстві ознайомилися з осінніми святами та традиціями. Діти активно виконували завдання, з цікавістю брали участь у творчих і пізнавальних вправах, проявляли фантазію та надсилали фото своїх робіт у Google Клас. Тиждень пройшов плідно, сприяв розвитку мовлення, мислення, уваги, творчості та розширив знання дітей про природу й народні традиції.

Діти різновікової групи з 29.09 по 03.10 активно включалися у всі види діяльності, проявляли інтерес до теми «Осінь», закріпили знання про державні символи, вдосконалили комунікативні навички. Атмосфера у групі – позитивна, діти охоче співпрацюють у парах та малих групах.

1. Мовленнєвий розвиток

Проведено бесіди: «Осінь завітала у наш садочок», «Що ми знаємо про Україну».

Читання та обговорення оповідання В. Сухомлинського «Квітка і метелик».

Робота над збагаченням словника: назви овочів та фруктів, прикметники для опису погоди.

Розвиток діалогічного мовлення через гру «Магазин фруктів».

2. Ознайомлення з природним довкіллям

Спостереження за змінами в природі (пожовтіння листя, відліт птахів).

Практична діяльність: збирання природного матеріалу для аплікацій.

3. Ознайомлення з соціумом та ОБЖД

Бесіда «Моє рідне місто/село – частинка України».

Правила поведінки під час переходу дороги (гра «Світлофор»).

Розмова «Професія вихователя» до Дня дошкілля.

4. Художньо-естетичний розвиток

Аплікація «Осіннє дерево» (молодші – наклеювання готових форм, старші – самостійна вирізка).

Малювання «Гарбузик для казкової карети».

Прослуховування українських народних пісень, розучування пісеньки про осінь.

5. Логіко-математичний розвиток

Закріплення поняття «один – багато» (молодші), рахунок в межах 5 (старші).

Ігри «Знайди пару», «Чого не стало?» (овочі/фрукти).

Побудова рядів із кубиків за кольором і розміром.

6. Сенсорний розвиток

Ігри з крупами: «На дотик впізнай, що в мішечку».

Вправи на розрізнення кольорів (жовтий, червоний, зелений – кольори осені).

7. Фінансово-економічна грамотність (Афлатот)

Бесіда «Гроші: для чого вони потрібні?».

Сюжетно-рольова гра «Крамниця» (купівля фруктів та овочів за умовні гроші).

Обговорення «Що краще: купити чи зібрати самому?».

8. Національно-патріотичне виховання

Розглядання державних символів (прапор, герб).

Малювання прапора України в різних техніках.

Підготовка малюнків до Дня захисників і захисниць України («Наші захисники – наша гордість»).

Тема тижня : «Птахи»

        Протягом тижня (06.10 -10.10.2025) в старшій групі було організовано дистанційне навчання за темою «Птахи». На занятті з природознавства діти дізнавалися про різні види птахів, їхні особливості та спосіб життя. На музичному занятті слухали спів птахів, розвивали музичний слух та увагу. Під час ліплення виготовляли фігурки птахів із пластиліну, а на занятті з математики знайомилися з цифрою та числом 4, виконували практичні вправи на рахунок. На фізкультурі діти виконували комплекс загально-розвиваючих вправ, спрямованих на розвиток координації та фізичної витривалості. На занятті з підготовки до письма знайомилися з горизонтальними та вертикальними лініями, а також ліпили дощик із пластиліну, що розвивало дрібну моторику та творче мислення. На конструюванні діти виготовляли годівничку для птахів, що сприяло формуванню навичок ручної праці та екологічного виховання. У п'ятницю відзначався День ментального здоров'я: проведено Zoom-заняття на тему «Як ти?», арт-терапію «Малювання сіллю», а також надано консультацію для батьків «Як виховати ментально здорову дитину?». Усі заходи сприяли комплексному розвитку дітей, формуванню знань про природу, розвитку творчих здібностей, логічного мислення, фізичної активності та емоційного благополуччя.

         Протягом тижня з дітьми різновікової групи проводилася різноманітна робота, спрямована на зміцнення емоційного здоров'я та розвиток доброзичливих стосунків у групі, на розвиток дрібної моторики та логіко-математичних здібностей, на розвиток мовлення. Під час онлайн розповіді «Я у гарному настрої», «Що мене радує», «Мій друг і я» діти вчилися висловлювати свої почуття, ділитися гарним настроєм, говорити один одному приємні слова. Було проведено бесіди «Усмішка — ключик до серця» та «Як підтримати друга, коли йому сумно».  На заняттях із мовленнєвого розвитку діти слухали й обговорювали оповідання В. Сухомлинського, розучували вірші та прислів'я. Під час художньої діяльності створювали малюнки до 2-ї річниці з дня визволення Херсону. У музичній діяльності діти брали участь у вправі «Сонечко посміхається», виконували пісні про дружбу й добро, слухали спокійну мелодійну музику для релаксації. На заняттях пізнавального циклу навчалися називати кольори, співвідносити предмети за ознаками , орієнтуватися в просторі. На фізкультурних заняттях виконували вправи на дихання й розслаблення, грали в рухливі ігри «Весела зарядка», «Передай посмішку». Для батьків була підготовлена пам'ятка «Як підтримати емоційне здоров'я дитини вдома». У групі панувала позитивна атмосфера, діти були активними, дружніми, відкритими у спілкуванні.

Тема тижня: «Осінні явища в природі»

Протягом тижня(13.10.-17.10.2025) за темою «Осінні явища в природі» вихованці старшої групи ознайомлювалися з різноманітними змінами, що відбуваються восени. Діти спостерігали за природними явищами, дізнавалися, як змінюється погода, колір листя, поведінка птахів і тварин. Під час музичного заняття малята вивчали пісню «Осінні пригоди киці», розвивали музичний слух та ритмічність рухів. На занятті з ознайомлення з природним довкіллям «Осінні зміни в природі» діти закріпили знання про ознаки осені, формували вміння описувати явища природи. У процесі творчої діяльності створювали аплікацію з природних матеріалів «Осіннє деревце» та малювали солю кольорові «Листочки», розвиваючи дрібну моторику, уяву й естетичний смак. Під час логіко-математичного заняття «Довгий — короткий» діти вправлялися у порівнянні предметів за довжиною, удосконалювали логічне мислення. На занятті з ознайомлення із соціумом «Запашна паляниця» та під час читання казки «Як хліб до нас приходить» діти простежили шлях хліба від зернятка до столу, формували повагу до праці хліборобів. На занятті з розвитку мовлення діти вчилися описувати сюжетну картину із зображенням осені, добирали прикметники до слів, збагачували словниковий запас. Під час народознавчого заняття «Хліб та сіль» вихованці дізналися про традиційні українські звичаї гостинності, символічне значення хліба і солі. Тиждень пройшов змістовно, цікаво і творчо, діти закріпили знання про осінні зміни в природі та українські народні традиції.

Протягом тижня в різновіковій групі створювалися всі необхідні умови для гармонійного та всебічного розвитку кожної дитини.

У сфері мовленнєвого розвитку діти розучували нові вірші та чистомовки, що сприяло поліпшенню їхньої дикції та пам'яті. Проводилися бесіди на теми «Моя сім'я» та «Осінні зміни в природі», які розширили словниковий запас та знання про навколишній світ. Важливим елементом стало також розвиток діалогічного мовлення, що активно впроваджувався через сюжетно-рольові ігри.

Робота у сенсорно-пізнавальному просторі була зосереджена на використанні дидактичних ігор для вивчення форми, кольору та величини.

У рамках розділу «Дитина у природному довкіллі» проводилися щоденні спостереження за погодою та осінніми ознаками.

Художньо-естетичний розвиток включав творчу діяльність. Діти виконували аплікацію «Осінній листочок». Для молодшої підгрупи було організовано малювання пальчиковими фарбами на тему «Краплинки дощу», що сприяло розвитку дрібної моторики та сенсорного сприйняття.

Соціально-моральний розвиток реалізовувався через бесіди про добрі вчинки та правила поведінки на ігрових майданчиках. Проводилася гра «Подаруй посмішку другу» та спеціальні вправи, спрямовані на розвиток уміння ділитися, домовлятися та співпрацювати.

Важливою частиною діяльності стали будівельно-конструкторські ігри – спорудження будиночків із кубів та дороги з конструктора, які розвивали просторове мислення та вміння грати разом, домовлятися і виконувати різні ролі.

Крім того, велася активна робота з батьками. Надавалися усні консультації щодо режиму сну та харчування дітей, а також поради щодо розвитку мовлення в домашніх умовах. Батькам регулярно нагадували про необхідність сезонного одягу та важливість дотримання правил безпеки.

Тема тижня: «Осінні дари природи. Готуємось до зими»

Протягом тижня (20-24.10.2025) діти старшої групи дізнавалися про зміни в природі восени та про те, як рослини й тварини готуються до зими. На занятті «Як тварини готуються до зими» малята дізналися, хто впадає у сплячку, хто робить запаси їжі, а хто змінює колір хутра.

Під час ліплення «Їжачок» діти з цікавістю створювали пластилінових звірят, розвиваючи дрібну моторику та уяву. На малюванні камінчиком експериментували з технікою малювання, зображаючи осінні пейзажі.

На занятті з логіко-математичного розвитку знайомилися зі знаками «плюс», «мінус», «дорівнює», виконували прості дії в ігровій формі. Під час валеології «Осінні прогулянки» повторили правила поведінки восени, говорили про користь рухливих ігор і теплого одягу.

На занятті з художньої літератури діти вивчали вірш «Каштанопад», обговорювали красу осінньої природи.

Діти різновікової групи протягом тижня з 20 по 24 жовтня були активні, зацікавлені в пізнавальній діяльності, емоційно відкриті. Спостерігається позитивна динаміка в розвитку мовлення, художніх умінь, соціальних навичок. Освітній процес відповідає віковим особливостям та завданням програми «Дитина».

На заняттях з мовленнєвого розвитку закріплювали правильну звуковимову, збагачували словниковий запас через читання віршів, скоромовок, бесіди на тему осені. Проводились мовленнєві ігри «Назви ласкаво», «Що спочатку, що потім», розповіді за ілюстраціями. Діти вправлялися у побудові зв'язних висловлювань, описували явища природи.

Під час спостережень за осінніми змінами в природі діти вчилися визначати стан погоди, порівнювати, робити прості висновки. Проведено дидактичні ігри «Осінній кошик», «Що росте в саду, а що в полі». Розширювали уявлення про працю людей восени. Молодші діти закріплювали знання кольорів, форм, величин.

Виховувались дружні взаємини, турботливе ставлення до молодших, повага до старших. Проводились ігри-бесіди «Як бути добрим другом», «Умій ділитися». Обговорювали правила поведінки під час ігор та на прогулянці.

Діти малювали осінній ліс, листочки різних форм і кольорів. Ліпили овочі для «осіннього кошика», виготовляли аплікації «Осінній дощик». Прослуховували осінні пісеньки, грали в музичні рухливі ігри. Розвивались естетичні почуття, уява та творче мислення. Фізичний розвиток

Проводились ранкові гімнастики, рухливі ігри на свіжому повітрі: «Збери листочки», «Перелітні пташки», «Осінній вітерець».Зміцнювались м'язи рук і ніг, розвивалась спритність, увага, координація рухів. Під час занять використовувались елементи спортивних ігор і вправ з предметами.

Батьки отримували рекомендації щодо зміцнення імунітету дітей восени, дотримання режиму сну та харчування. Проведено консультацію «Безпека дитини вдома і на вулиці». Батьки брали участь у підготовці природного матеріалу для аплікацій.

Тема тижня: «Домашні улюбленці восени»

Протягом тижня ( з 27 по 31 жовтня 2025 року) під час дистанційного навчання з дітьми старшої групи проводилася різноманітна пізнавальна та творча діяльність. Діти переглядали навчальні відео та презентації про свійських тварин, слухали розповіді вихователя у відеозустрічах, брали участь в інтерактивних іграх і завданнях на платформі Google Клас. Упродовж тижня малята спостерігали за своїми домашніми улюбленцями, ділилися фотографіями, розповідали, як доглядають за ними восени. Під час творчих завдань діти малювали улюблених тварин, створювали аплікації з підручних матеріалів . Мовленнєві навички розвивалися через слухання і повторення прислів'їв про тварин, відгадування загадок і складання коротких розповідей. Дошкільнята активно долучалися до занять, виявляли інтерес до теми, охоче взаємодіяли з педагогом і демонстрували дбайливе ставлення до тварин.

Упродовж тижня освітня діяльність у різновіковій групі була спрямована на всебічний розвиток дітей, формування пізнавальної активності, мовленнєвих і соціальних навичок. Створювали доброзичливу атмосферу, підтримували інтерес дітей до нових знань і самостійної діяльності.

Діти закріплювали правила поведінки в громадських місцях, вчилися ввічливо звертатися один до одного, ділитися іграшками, допомагати молодшим. Проводились бесіди про дружбу, доброту, важливість гарного настрою.

Під час ігор і занять малята знайомилися з традиціями осінніх свят, народними прикметами, піснями. Проводилася бесіда «Осінь на нашому подвір'ї», діти вчилися помічати зміни в природі та трудову діяльність дорослих восени.

Розвивали зв'язне мовлення через розповіді за ілюстраціями, складання коротких описових розповідей. Збагачувався словниковий запас словами, що характеризують осінь. Проводилися мовленнєві ігри: «Скажи лагідно», «Добери риму».

Діти вправлялися у порівнянні предметів за кольором, формою, розміром. Виконували завдання з логічними блоками, конструювали з різних матеріалів. Старші дошкільники вправлялися у лічбі, визначенні кількості предметів.

Під час занять з художньої діяльності діти малювали осінні пейзажі, ліпили з пластиліну овочі та фрукти, створювали аплікації з природного матеріалу «Осінній букет». Прослуховували дитячі пісні про осінь, вчилися передавати настрій музики рухами.

Проводились ранкові гімнастики, рухливі ігри на свіжому повітрі, вправи на розвиток спритності, координації та рівноваги. Зміцнювались навички самостійного одягання та дотримання правил особистої гігієни.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати