Наше життя
Наше життя
З Днем Державного прапора України !!!

Напередодні державних свят: Дня Державного Прапора України та Дня Незалежності України в різновіковій групі були проведені наступні заходи: виставки дитячих робіт "Прапор свій підіймаймо гордо!", було проведено патріотичну мозаїку "Розмаїта моя Україна", де діти слухали вірші про Україну, дивились мультфільм "Моя країна Україна"
Перший тиждень осені 02.09. - 06.09.2024
Тема тижня : "Привіт, садочок !"👋🏻З перших днів осені дітки старшої групи поринули у світ навчання: плідно працювали, на зум заняттях , були активні, з радістю відповідали та з великим задоволенням виконували завдання. На занятті з логіко-математичного розвитку діти рахували, пригадали число та цифру 1 , вчились писати її в клітинці. На зум занятті з грамоти діти познайомились з такими поняттями : слово, речення, вчились записувати схематично речення, визначали порядок слів у реченні, грали в дидактичну гру «Склади речення». На занятті з розвитку мовлення з дітками складали розповідь з власного досвіду на тему: «Мої враження про літо».Кожного дня діти виконували цікаві завдання, різні руханки та дивились повчальні відео.
Перший навчальний тиждень для найменших здобувачів освіти пройшов активно, насичено та результативно. Діти з неабиякою радістю виконували завдання на розвиток дрібної моторики, тим самим розвивали уяву, творчість, креативність. Від отриманих результатів занять , діти отримали і масу гарних емоцій.
Другий тиждень осені 09.09.-13.09.2024 року
Тема тижня «Зустрічаємо осінь».
Вихованці старшої групи на заняттях з художньо-продуктивної діяльності працювали з природними матеріалами. Вихователь учила дітей проявляти чуйність до об'єктів і явищ природи, радіти власноруч створеним роботам.Виконували пальчикову руханку про пригоди осіннього вітерця.На ZOOM занятті з математики опрацювали тему «Орієнтація в просторі». Під час підготовки руки до письма , діти познайомились із зошитом в лінію та клітинку, ставили крапки та зафарбовували клітинки. Вчилися складати розповідь про осінь за допомогою мнемотаблиць на занятті з розвитку мовлення.Батькам було надано інформацію про соціально- фінансову програму «Афлатот».
З 9.09 по 13.09. 2024 року діти різновікової групи разом зі своїми батьками мали можливість проявити свою творчість, креативність, старанність, виконуючи завдання з сенсорики, художньо-предметної діяльності. В ході виконання робіт діти досягли гарних результатів.

Вересень 16.09. - 20.09. 2024 року.
Тема тижня «Кольоровий світ осені» .
На цьому тижні діти старшої групи поринули у світ фарб осені. На заняттях з художньо-продуктивної діяльності працювали з пластиліном та фарбами, вчились поєднувати кольори, відчувати кольорову гаму. Разом з батьками виконували цікаві завдання: розфарбовували за номерами, виконували вправи з розвитку графомоторних навичок з осінньої тематики, які є запорукою подальшого навчання письма та набуття гарного почерку.
На занятті з природного довкілля вихованці ознайомились із світом комах восени, детально вивчили життя бджілок.
Під час занять з народознавства діти вправлялись в українських народних іграх, вчили напамʼять мирилки.
На зум- занятті з логіко-математичного розвитку діти повторили цифри та числа 2, 3, покращували навички рахування, вчилися додавати та віднімати в межах 3.
Знайомство з особливостями голосних та приголосних звуків відбулося на занятті з грамоти. Навчилися добирати слова із заданим звуком, впізнавали слова в яких бракує останнього звука. Закріпили знання про осінні явища в живій і неживій природі на занятті з розвитку мовлення «Осінь чарівниця». Продовжували вчитись складати розповіді за мнемотаблицями і придумували назву до своєї розповіді.

Протягом тижня з дітьми різновікової групи систематично проводилась організована освітня діяльність. Для досягнення більш якісного засвоєння дітьми програмового матеріалу, були розроблені творчі заняття на розвиток уваги, логічного мислення, пам'яті у дітей. Використовувались як традиційні, так і нетрадиційні методи роботи - психогімнастика, дихальна гімнастика.

На заняттях гуртка англійської мови протягом навчального тижня вихованці повторювали фрази привітання та знайомства, вчилися розуміти та виконувати вказівки та прохання ( правила поведінки на занятті гуртка) та почали вивчати лічбу до п'яти. Під час занять у Zoom діти активно долучалися до виконання різноманітних активностей, виконували руханки, вчили римівку та дві пісеньки, грали в дидактичні ігри.
Навчальні відео допомагали дітям закріпити вивчені слова та фрази.
Тема тижня «Осінніми стежинами» .
В період з 23 по 27 вересня діти старшої групи активно працювали, виконували завдання, вчили вірші, займалися фізкультурою.
На заняттях з природознавства діти подорожували екологічною стежиною з тигриком Чомучкою та спостерігали за способом життя дятла. Діти виготовили осінні дари: яблуко, грушу, малювали за допомогою олівців та фарб квіти айстри.
Було проведено зум заняття з математики на тему «Число та цифра 4. Склад числа 2-4.», на занятті з конструювання діти складали оригамі з паперу на тему «Сова».
Під час підготовки руки до письма діти штрихували прямокутники горизонтальними і вертикальними лініями, зʼєднували крапки прямими і похилими лініями, виконували пальчикову гімнастику.
На занятті з фізичної культури вихованці грали в руханку «У оленя дім великий» та виконували комплекс загально-розвиваючих вправ.
https://youtu.be/MH2MheDNj5s?si=a4L5GHAjefjJ6p7D
Протягом тижня з 23.09 по 27.09 діти різновікової групи отримали масу емоцій, виконуючи завдання різного виду діяльності: це і ліплення, і малювання пальчиками, конструювання з паперу, вправляння в складанні з частин ціле, тим самим розвиваючи дрібну моторику, увагу, пам'ять, сенсорні здібності. Результати їхніх робіт, а головне емоції дітей вражають.
https://youtube.com/shorts/YX2hh1r99ZQ?si=v9DBpWL8yMGw7utk
Останній тиждень вересня пройшов плодотворно .Практичний психолог провела ряд заходів ,які допомогли вдосконаленню розумової діяльності, пізнавальної активності та емоційного розвитку дитини.З допомогою розвиткового заняття ZOOM «Домалюй малюнок» вчила вихованців розуміти свій емоційний стан, виражати свої відчуття, розпізнавати відчуття інших людей через міміку, жести, інтонацію.
Завдяки просвітницькій роботі «Як показати дитині свою любов? 5 ефективних способів» допомогла батькам вирішити ці проблеми.
Перегляд мультфільму «Що таке булінг?» допоможе запобігти булінгу серед дітей.
https://youtu.be/pCz1i2yf5a8?feature=shared
Тема тижня «Щедра осінь».
Перший тиждень жовтня 30.09 - 4.10. для дітей старшої групи минув цікаво та насичено. Вихованці з захопленням виконували завдання. Навчилися порівнювати, використовувати знак більше, менше, дорівнює, опанували орієнтування у часі, частинах доби на заняттях з логіко- математичного розвитку. На занятті з грамоти діти ознайомились із поняттям «звуковий аналіз», вивчили умовні позначки ,які використовують у звуковому аналізі слів. Малювали «Гарбуз-карапуз» за допомогою піни для гоління. Про характерні ознаки осені вихованці дізналися на занятті з ознайомлення з природним довкіллям.
https://youtu.be/R3v0g2gvCAw?si=K149tywOZCuVSKlA
Тема тижня : «Осінь чарівниця».
За період з 07.10. - 11.10. в старшій групі були проведені різноманітні заняття, які сприяли розвитку творчих, розумових здібностей дітей: малювання(нетрадиційні техніки), аплікація, логіко-математичний розвиток, читання, підготовка руки до письма. В ході цих занять діти показали свої знання та вміння, свою креативність та індивідуальність. А головне отримали масу задоволення від проробленої роботи та гарних результатів.
https://youtu.be/k_l7p03jgFA?si=RE3BaFCILV4Avfel
Тиждень з 7.10 по 11.10 у різновіковій групі пройшов активно та насичено. Основна увага приділялась сенсорному розвитку, логіко-математичному, художньо-предметній діяльності. Найбільш результативним виявилось заняття з сенсорного розвитку. Тема: «Знайди пару», метою заняття було навчати дітей знаходити з поміж предметів однакові, розвивати увагу, пам'ять, логіку; виховувати самостійність. Також виявили неабиякі емоції діти при виконанні завдання з логіко-математичного розвитку. Тема: «Орієнтування в просторі» діти вчилися орієнтуватися в напрямках, розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до занять.

Війна позначається на дітях інакше, як на дорослих. Перебування в укриттях, вимушений переїзд, втрата звичного середовища, друзів, іграшок — ці та інші фактори можуть викликати тривогу та стрес у дітей. З метою подолання стресу була надана консультація для батьків «7 ігор з батьками для зняття стресу у дитини" , проведено корекційно -розвиткове заняття "Граючись, долаємо стрес".
09.10.2024 року відповідно до плану роботи закладу дошкільної освіти вихователі взяли участь у семінарі-практикумі :«Психологічна допомога педагогам під час воєнних дій».
В день Всесвітнього дня психічного здоров'я проведена профілактична робота для батьків "Кроки , які допоможуть зміцнити психічне здоровʼя".
https://youtu.be/dtI1PSFRN0U?si=I3FOWidC5QyhPvG6
Тема тижня " Дари осені"
Тиждень жовтня з 14.10 по 18.10 для дітей різновікової групи розпочався з цікавої онлайн-подорожі "Екскурсія городом та садом", метою якої було дати дітям уявлення про урожай, який люди збирають восени; вправляти в умінні розрізняти овочі та фрукти; розвивати мовлення, сенсорні здібності; виховувати інтерес до навколишнього середовища. Протягом всього тижня вихованці проявляли свою творчість, індивідуальність, виконуючи завдання з ліплення "Мишка"; аплікації "Весела хмаринка", малювання "Веселі чоловічки". Результатами робіт задоволені всі учасники навчально-виховного процесу.
https://youtu.be/s2XiRC5E72Y?si=13lxwgm57oSr0op9
З метою здійснення інформаційної підтримки психологічного супроводу освітнього процесу в ЗДО практичним психологом Петровською О.М. в період з 14.10 по 18.10 надано рекомендації для батьків "30 ідей, які варто втілити з дитиною цієї осені"; проведено профілактичну роботу " П'ять ефективних способів заспокоїти дитячу тривожність" та інформаційну хвилинку.
Цікава та різноманітна робота проведена Оленою Миколаївною на розвиток двох півкуль головного мозку, моторику рук "Вправа з камінчиками" та онлайн заняття в Zoom " Подорож до країни казок".
https://youtu.be/AK5VgT84x04?feature=shared
В період з 14.10. по 18.10. вихователь Баранова І.О з дітьми старшої групи закріпили назви овочів та фруктів, сформували уявлення про працю людей у саду та на городі.
На заняттях з ХПД ліпили овочі з пластиліну, з паперу виготовляли фрукти; завдяки цікавому матеріалу та завданням діти навчились розрізняти місце росту плодів та овочевих культур.
На зум занятті з розвитку мовлення вчились узгоджувати іменники та дієслова в числі, описувати фрукти та овочі за зразком.
Велику радість та задоволення приносить дітям заняття з рухової активності, вихованцям були запропоновані вправи та ігри з мʼячем, які сприяють розвитку координації та вмінню тримати рівновагу.
Тема тижня: «Золота осінь».
Протягом тижня діти старшої групи продовжували знайомитись з головними ознаками та прикметами осені. Відтворювали її барви на заняттях з ХПД, вивчили вірш «Королева осінь», на заняттях з підготовки руки до письма вправлялися на осінніх шаблонах. Цікавим для дітей було заняття з логіко-математичного розвитку. Вихованці вчилися додавати та віднімати .
Роботу в різновіковій групі за період з 21.10 по 25.10 вихователь Гречана Н.В. здійснювала відповідно до плану. Протягом тижня були проведені такі заняття та вправи з дітьми, які позитивно впливають на розвиток уваги, логічного мислення, пам'яті:
1. "Онлан подорож в живу та неживу природу"
2. Аплікація " Домашні тварини з овочів"
3. " На гостини до бабусі"(малювання)
Для батьків були розроблені рекомендації щодо розвитку мовлення у дітей 2-3 років.

Тема тижня: «Осені дари чарівні».
Протягом тижня (28.10.2024 - 01.11.2024) діти вправно займались фізичною активністю, кожного дня надавались цікаві руханки, вправи, рухливі ігри, ігри з мʼячами. На заняттях з ХПД старші дошкільники працювали з природними матеріалами: каштанами, шишками, листям, гілочками. На математичних заняттях протягом тижня діти додавали в межах 5, вчили склад числа 5, рахували за допомогою каштанів, шишок. Ознайомились з приголосними звуками, вивчили нові літери «М», «Н», читали склади на заняттях з грамоти. Також на цьому тижні більш детально розглянули український національний одяг, та грали в дидактичну гру «Який одяг одягнемо?».

З 28.10 по 1.11 в різновіковій групі реалізовувались такі освітні завдання: всебічний розвиток психічних та фізичних якостей, забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільнят через різноманітні види діяльності: ігрову, комунікативну, пізнавальну, музичну. Щодня в різновіковій групі проводяться дихальні вправи, музичні руханки, що дітям дуже подобається та в свою чергу таким чином формується стимул до занять з фізкультури та просто до активного способу життя. Було проведено різноманітні ігри з сенсорно-пізнавального розвитку: "Дістань цеглинку відповідного кольору", "Кольорові кісточки" . Метою яких було навчити дітей групувати предмети за кольором, розміром, формою. Надано артикуляційну гімнастику у віршах,яку діти разом з батьками намагалися відтворити, розвиваючи мовлення, пам'ять. Загалом тиждень пройшов цікаво та насичено. а головне діти мають гарні емоції та гарний результат.

Тема тижня: «Дикі тварини».
В період з 4.11. по 8.11. діти продовжували вивчати тваринний світ. На заняттях з ознайомлення з природним довкіллям старші дошкільники дізнались про зміни в житті тварин восени та як вони готуються до зими. На заняттях з ХПД робили аплікацію з листя «Дикі тваринки» та малювали «Ведмедя» гуашшю. Ознайомились зі знаком мінус та виконували приклади на віднімання під час логіко-математичного розвитку. На зум занятті з читання вчились читати склади та працювали в зошитах, готуючи руку до письма.

Робота в різновіковій групі з 4.11-8.11 здійснювалась відповідно до складеного плану, були проведені заняття з різних ліній розвитку. А саме: проведення онлайн руханки "Козацька зарядка"; гра на прищіпках "Що якої форми?"; аплікація"Осіннє дерево"; малювання трубочкою "Осінні зірочки". Продовжували планомірну, послідовну роботу щодо інтеграції в освітній процес основ соціальної та фінансової грамотності дошкільника за програмою "Афлатот". Найбільш вдалими засобами реалізації є дидактичні ігри, перегляд відеосюжетів: " Де живе товар", "Гроші", "Праця дорослих".
Останній тиждень осені 🍂✨З 25 по 29 листопада вихованці старшої групи активно досліджували осінь і готувалися зустрічати зиму! Діти повторювали ознаки осені, вчили назви місяців, а також дізнавалися, як звірі й люди готуються до зими.На заняттях з грамоти малята поринули у "Країну слів": виконували звуковий аналіз, складали речення та знайомилися з літерою А. Під час зум-заняття з логіко-математичного розвитку діти вивчали цифру 7 і дні тижня.Не обійшлося і без творчих викликів! Діти конструювали "Театр тіней", що розвивало їхню уяву та фантазію. Для активних ігор разом із батьками були запропоновані вправи з м'ячем, які сподобалися всім учасникам.Яскравим завершенням тижня стали вірші, руханки та дидактичні ігри, які допомогли узагальнити знання дітей про осінь. Останній тиждень осені пройшов насичено, пізнавально та весело! 🍄🎨

Останні тиждень листопада для дітей різновіковвої групи закінчився, залишивши дітям нові знання та гарні емоції. Відповідно до складеного плану було проведено всі заняття з різних ліній розвитку. Вдало проведено такі заняття: ліплення "Осінній листок", малювання "Осіннє дерево"(нетрадиційна техніка), конструювання "Меблі для ляльки". Роботу з батьками реалізовувала через спільну групу, надаючи індивідуальні консультації щодо виконання завдань.

Тема тижня: «Початок зими» стала справжньою зимовою казкою для дітей. Малята із захопленням виконували математичні завдання, вивчаючи форми, числа та логічні загадки, пов'язані з зимою, а також знайомилися з її головними ознаками та чарівними природними явищами. На творчих заняттях діти створювали яскраві паперові ялинкові іграшки, які наповнили кімнату атмосферою свята, і малювали пальчиками витончені візерунки на сніжинках, втілюючи справжню зимову магію. Літературна година стала особливою подією: діти вивчили вірш про Святого Миколая та дізналися про традиції його свята, що пробудило в них відчуття доброти та віру в дива. Кожне заняття було не лише пізнавальним, а й наповненим теплом і радістю. Завдяки таким активностям діти розвивали свої математичні, творчі, фізичні та мовленнєві навички, одночасно відкриваючи для себе чарівний світ зими та багатство українських традицій.

Перший тиждень зими в різновіковій групі розпочався з ХПД, де діти проявили свою фантазію і креативність у виготовленні чобітка до Святого Миколая. Результат гарний, емоцій багато. Не менш вдалим було заняття з малювання "Прикрась ялинку", та "Сніжинка"(малювання сіллю), де діти розвивали дрібну моторику, уяву, виховували охайність. На занятті з розвитку мовлення, діти намагалися повторювати слова з віршів про Миколая, розвиваючи мовлення, пам'ять.

Тема тижня: «В очікуванні Різдва».
Протягом тижня діти брали участь у заняттях, спрямованих на творчий і пізнавальний розвиток. На аплікації вони виготовляли 3D ялинки, а на малюванні створювали Різдвяних Ангелів, розвиваючи фантазію. Під час занять із природи діти вивчали зимові явища, розширюючи знання про навколишній світ.
На заняттях із математики вони рахували в прямому та зворотному порядку, орієнтувалися у просторі та повторювали написання цифр. Для розвитку дрібної моторики виконували пальчикову гімнастику, перебирали крупи та працювали у зошитах. Для покращення логіки й уваги використовували інтерактивні ігри.
Заняття з фізичного розвитку включали "Сніжково-м'ячикові ігри", які сприяли зміцненню здоров'я та координації. Онлайн-заняття з розвитку мовлення було присвячене темі "Зимовий день", де діти розвивали зв'язне мовлення та словниковий запас.
Особливу увагу приділили знайомству з традиціями святкування Різдва та українськими звичаями. Тиждень був насиченим і сприяв всебічному розвитку дітей, їхньому знайомству з культурними традиціями та підготовці до свята.

Діти різновікової групи продовжують вражати своєю майстерністю та фантазією, виконуючи завдання різного типу: ліплення, конструювання, аплікація. Із задоволенням вивчають вірші до Нового року, цим самим розвивають мовлення, пам'ять.

Тиждень дистанційного навчання за темою «Різдвяна казка» був насиченим і цікавим. У межах художньо-продуктивної діяльності діти створили аплікації «Зимова казка» із вати та ватних паличок і малювали пальчиками кумедних сніговиків. На заняттях із довкілля вони спостерігали зимові явища – паморозь, іній, мороз .
Заняття з логіко-математичного розвитку включали вивчення числа і цифри 7, склад числа, суміжні числа та вправи з теми «Зимова математика», де діти співвідносили числа з кількістю предметів. На валеології обговорювали важливість захисту вушок узимку.
Уроки грамоти були присвячені вивченню літери У та її написанню в друкованому зошиті. На занятті з конструювання діти виготовляли об'ємні ялинки з паперу, розвиваючи моторику й творчі здібності.
На правових заняттях «Моя мала Батьківщина» діти розповідали про рідну вулицю, ділилися фотографіями та малювали свій будинок, що сприяло формуванню патріотичних почуттів і гордості за свій край.
Тиждень наповнив дітей новими знаннями, уміннями та сприяв розвитку креативності, самовираження та любові до рідної Батьківщини.
Діти різновікової групи з 23-27 грудня продовжили вражати своїми роботами занурюючи нас, дорослих, в світ дитинства, нагадуючи про новорічні дива. Діти на заняттях з ХПД виготовляли новорічну листівку, об'ємну ялинку, прикрашали рукавичку. З превеликим задоволенням переглянули мультфільм " Як Марійка до Різдва готувалася", вивчили за допомогою мнемотехніки колядку, розвиваючи мовлення, пам'ять; виховуючи любов до традицій.
Протягом тижня, присвяченого темі «Рослини взимку», було організовано онлайн-заняття, на яких діти старшої групи ознайомилися з підготовкою дерев до зимового періоду, особливостями вічнозелених рослин та методами догляду за ними в холодну пору року. Використовувалися різноманітні інтерактивні методи: презентації, вікторини, читання тематичних казок і творчі завдання, зокрема виготовлення аплікацій та ліплення зимових дерев. Діти проводили спостереження за кімнатними рослинами вдома, що сприяло формуванню їхніх експериментальних навичок і уважності до природи. Для батьків було організовано консультації щодо оптимальної організації дистанційного навчання. Окрім того, дітям, які потребували додаткової підтримки, було забезпечено індивідуальну допомогу, спрямовану на кращу засвоюваність матеріалу та розвиток практичних умінь.
За період з 30.12 по 3.01 у різновіковій групі було проведено згідно навчально-виховної програми заняття, онлайн- спостереження, рухливі та дидактичні ігри, відповідно до теми тижня проводилися бесіди. Перший тиждень січня був присвячений темі "Зимові свята". Протягом цього періоду проведено заняття з мовленнєвого розвитку, де діти вивчали вірш Г.Бойка "Морозець, морозець", розвиваючи мовлення, пам'ять; на основі прослуханого оповідання Сухомлинського "Бурулька" діти грали в д/гру " Що змінилося"; з великим задоволенням провели заняття з ліплення"Лісова красуня". Батькам вихованців надано консультації "Безпека вдома", "Як краще одягнути дитину взимку".
Тиждень дистанційного навчання пройшов під тематикою «Зимонька-зима» й став для дітей справжньою зимовою казкою. Малеча з радістю створювала аплікацію «Рукавичка» із кольорового паперу, малювала чарівні візерунки зубною пастою на вікнах, спостерігала за красою зимової природи та слухала захопливу історію на занятті «Про що розповіла мені сніжинка». Особливий інтерес викликали спостереження за лисичками взимку, які стали джерелом нових знань і вражень.
На музичному занятті діти вивчали веселу пісню «Як співають слони?». Під час заняття з логіко-математичного розвитку вони активно працювали з чашечками з цифрами, підбирали відповідну кількість помпонів, а також розв'язували приклади на додавання та віднімання в межах 7, закріплюючи навички рахунку.
Розвиток дрібної моторики теж не залишився без уваги. Заняття з підготовки руки до письма включали складання фігур із канцелярських скріпок, виконання пальчикової гімнастики та цікаві завдання в зошитах. Окрім того, під час занять із програми «Афлатот» діти навчалися чемності та формували корисні соціальні навички.
На занятті з правознавства обговорювали право на харчування, розширюючи знання дітей про права людини. У рамках читання малюки вивчали літеру «С», тренувалися читати склади та старанно прописували її в клітинку зошита.

З 6.01 по 10.01 діти різновікової групи плідно попрацювали, виконуючи завдання різноманітного характеру. Це завдання і на розвиток мовлення "Вивчення чистомовок", і на розвиток логічного мислення д/гра "Де сховалась іграшка"( орієнтування в просторі), розвиток дрібної моторики "Зимове дерево"( нетрадиційне малювання), конструювання " Зимовий будинок"( ватні палички). Виконуючи завдання діти отримали масу задоволення та гарні результати.

Тема тижня: «Українська хата».(13.01.-17.01.2025)
Цього тижня освітня робота з дітьми була присвячена вивченню української культури та традицій через тему «Українська хата». На занятті «Від хати до будинку» діти дізналися про особливості житла наших предків, порівняли традиційну хату з сучасними будинками. Це допомогло розширити їхній світогляд та краще зрозуміти історію побуту.
Творчі заняття наповнили тиждень цікавими практичними завданнями: діти ліпили український національний посуд, малювали фарбами глечики й конструювали будиночки з паперу. Така діяльність сприяла розвитку дрібної моторики, уяви, просторового мислення, а також допомогла відчути зв'язок із народними традиціями.
На онлайн-заняттях з математики діти вправлялися у порядковій і кількісній лічбі, розв'язували приклади на додавання та віднімання. Окрім того, виконували вправи для активізації міжпівкульних зв'язків мозку, що сприяло розвитку когнітивних здібностей.
Під час правового виховання обговорювали право на житло та особисту недоторканність. Це допомогло сформувати уявлення про важливість власного простору та відповідальне ставлення до нього. На занятті з ОБЖД «Безпека дома» діти вчилися правилам безпечної поведінки з електроприладами, вогнем та іншими потенційно небезпечними предметами. Для батьків було організовано консультацію на тему «Безпека дитини вдома», яка надала корисні рекомендації щодо створення безпечного середовища.
Тиждень завершився інтерактивним заняттям з художньої літератури. Діти слухали казку Івана Франка «Лисичка та Журавель» , виконували руханку для розвитку координації й моторики.
Тиждень з 13 по 17 січня в різновіковій групі проводився відповідно плану роботи. Дітям та батькам надавалися посилання на записи розвивально-дидактичних ігор, казок, веселих руханок та музичних занять, з метою зробити перебування дітей вдома цікавим, захоплюючим та результативним. З великим інтересом діти повторювали вірш з імітацією рухів "Зайчикові вуха", не менш цікавим виявилось заняття з конструювання "Зайчик"(з ватних дисків), аплікації "Білий ведмідь". З великим задоволенням діти гралися в гру на знаходження відповідної геометричної фігури, розвиваючи дрібну моторику, логіку, вміння знаходити фігуру за кольором та назвою.
Тема тижня: «Продукти харчування».
Протягом тижня діти ознайомлювалися з темою «Продукти харчування» через різноманітні інтерактивні та творчі заняття. У межах природничого блоку було проведено заняття «Де живуть вітаміни», на якому діти дізналися про корисні продукти та їхній вплив на здоров'я. Додатково вдома вони висаджували цибулю й спостерігали за її ростом.
Під час заняття «Харчування як основа життя» обговорювали важливість правильного харчування для здоров'я. Для батьків провели консультацію «Вплив харчування на поведінку та настрій дитини», де надали практичні рекомендації з формування корисних харчових звичок у дітей.
Творчі активності включали виготовлення посуду з пап'є-маше, гру «Маленький кухар», у якій діти створювали аплікації з інгредієнтами, та малювання на тему «Зваримо борщик». На заняттях з народознавства діти дізналися про традиційні українські страви та вивчили вірш М. Сингаївського «Гречана каша».
У рамках математичного розвитку організували Zoom-заняття на тему «Знаки більше, менше та дорівнює», а також заняття «Числа-сусіди: наступне та попереднє числа», доповнені онлайн-вікториною для закріплення знань.

Роботу з дітьми різновікової групи з 20.01-24.01 реалізовувала за принципом варіативності та інваріативності, намагалася інтегрувати різні види діяльності та тісно пов'язати їх з потребами та інтересами дітей. Було надіслано такі види роботи: відео занять, завдань, д/ігор: "Геометричні фігури для дітей", "Прикрасимо рукавичку", " Страви української кухні", " Де живуть вітаміни", " Вправи з м'ячем". Діти з великим задоволенням та цікавістю виконували завдання та раділи від отриманого результату. Батькам надавалися консультації різного характеру:" Як скласти оптимальний дитячий раціон", "Війна і діти: що варто знати про безпеку дітей".

Тема тижня: «У здоровому тілі – здоровий дух» .
Протягом тижня діти знайомилися з темою здорового способу життя через цікаві заняття та інтерактивні ігри. Під час заняття «У країні здорових зубів» вони дізналися про правила догляду за зубами, а гра «Почисти зубки» та весела пісня «Чі чі чі» зробили цей процес захопливим. У творчій роботі діти ліпили фігурки на тему «Діти роблять зарядку», що допомогло розвинути дрібну моторику та закріпити корисні звички.
На занятті з валеології «Загартування» діти досліджували вплив води та повітря на організм, проводячи цікавий експеримент. Логіко-математичний розвиток включав Zoom-заняття «Геометричні фігури» та закріплення знань у грі «Знайди фігуру та розмалюй». Велике захоплення викликала рухлива гра «Step color», яка сприяла активності та координації.
У рамках фінансової грамотності діти здійснили «Подорож у країну здоров'я» (Афлатот), а на Zoom-занятті з грамоти навчалися визначати місце звука в слові через інтерактивну гру. Творчість розвивали методом малювання мильними бульбашками, що стало для дітей справжнім відкриттям.
Заняття з розвитку мовлення «Будь здоровим» допомогло збагачувати словниковий запас, а конструювання з кольорових паличок за схемами сприяло розвитку просторового мислення. Для батьків було підготовлено добірку корисних порад та картинок про режим дня дитини.
https://youtube.com/shorts/_lBtVdwHFnc?si=2wqtfdEDeGxLZW-m
Останній тиждень січня для дітей різновікової групи пройшов весело, креативно та повчально. Було проведено заняття на розвиток мовлення, пам'яті, дрібної моторики пальців рук, діти засвоювали програмовий матеріал і показали позитивну динаміку по всіх напрямках розвитку. Вихованці різновікової групи в ході занять показали, що мають елементарні уявлення про сім'ю, родину. Визначають стан погоди, називають пори року та їх характерні ознаки. Сформовані уявлення про рівність-нерівність груп предметів, порівнюють предмети за довжиною, шириною, називають їх форму. Вирішуючи завдання збереження та зміцнення здоров'я дітей використовувала в роботі дихальні вправи, пальчикову гімнастику, рухливі ігри. Вдало проведено такі заняття:"Малюємо зім'ятим папером", "Весела фізкультура", "Цікаві досліди для дошкільнят". Для батьків надані консультації: "Зміцнюємо імунітет дитини взимку", "Чому діти не слухають батьків".
Тема тижня: «Подорож у підводний світ».
Цього тижня діти поринули у захопливий світ підводної подорожі, виконуючи різноманітні завдання для розвитку творчих, пізнавальних і фізичних навичок.
На занятті з аплікації вони створювали власні акваріуми, а під час малювання фарбами зображали фантастичний підводний світ. На занятті з ознайомлення з природою дізналися, які тварини мешкають під кригою та як вони пристосовуються до життя в холодній воді.
У рамках логіко-математичного розвитку під час зум-заняття діти вивчали число 8: викладали його з різних предметів, писали цифру та грали в інтерактивні ігри «Рахуємо фігури до 10» і «Розміщуємо фігури на малюнку».
На занятті з підготовки руки до письма малята створювали геометричні фігури з паличок і пластиліну, відпрацьовували штрихування та прописування у зошитах. Також вони вивчили й закріпили веселий віршик із рухами про Мишку.
Під час зум-заняття з читання діти знайомилися з літерою «Л»: працювали з Буквариком, читали склади та вправлялися в написанні букви в зошиті.
На народознавчому занятті «Подорож Україною» малята грали в гру «Що зайве?», розвиваючи увагу та логічне мислення. Для зміцнення фізичного здоров'я вони виконували руханку разом із Пані Рибкою та знайомилися з дитячою йогою.
https://youtube.com/shorts/P82hig7v8Qg?si=aGNHYpnmDi0UYpxO
Перший тиждень лютого в різновіковій групі розпочався з занять нетрадиційного малювання " Зимуючі птахи"( малювання долоньками), інтегрованого заняття з сенсорного розвитку"Рукавичка", ліплення "Намисто". Життєдіяльність дітей упродовж тижня супроводжувалась активною ігровою діяльністю соціально-економічного спрямування: " Мінімаркет", "Кафе". З метою розвитку інтересу до економічних знань запропонувала дітям переглянути серію мультфільмів " Фіксики", " Уроки тітоньки Сови". На допомогу батькам підготувала корисні поради та пам'ятки: " Як заощадити електроенергію".
Протягом тижня в старшій групі проводилися заняття за темою «Наша лялечка Наталка (український костюм, віночок, народна лялька)».
Діти на занятті з ХПД займалися ліпленням українського віночка, конструювали ляльки-мотанки, а також малювали валентинки до Дня Валентина, використовуючи техніку монотипії. В рамках ознайомлення з природою обговорювали теми «Як лютує місяць лютий» та «Для якої пори року одяг і взуття?». Під час ознайомлення із соціумом розглядали питання «Яким має бути наш одяг?» та грали в дидактичну гру «Одягни українку та українця».
Було проведено Zoom-заняття з логіко-математичного розвитку на тему «Склад числа 8» та з грамоти на тему «Буква Л. Звуки [Л], [Лʼ]». У рамках фінансово-економічної освіти діти вивчали потребу в одязі та обговорювали, чому його треба берегти, а також грали в дидактичну гру «Одяг який?». На занятті «Зростаємо дужими» виконували комплекс загально-розвиваючих вправ і грали з повітряними кулями. Крім того, відбулося заняття з народознавства, де діти дізнавалися про український національний одяг.

Другий тиждень лютого в різновіковій групі розпочався з підготовки до Дня Святого Валентина, де діти власноруч створювали подарунки для своїх рідних з підручних матеріалів, тим сами вчились планувати свій бюджет, раціонально використовувати ресурси. Діти з великою цікавістю виконували завдання на заняттях з фінансово-економічної грамотності: "Багато професій є в нашій країні", "Які бувають магазини". Дуже ефективним виявилось заняття "В гостях у гнома Економа", де діти намагалися економно використовувати папір, фарбу, пластилін, папір.Значна увага відводилась словниковій роботі: бесідам пізнавального змісту, читанню художньої літератури.

Тема тижня: "Я та інші. Чарівні слова".
Протягом тижня в рамках теми "Я та інші. Чарівні слова" проводилася активна робота, спрямована на розвиток мовлення, доброзичливості та соціальних навичок дітей старшого дошкільного віку. До Міжнародного дня рідної мови було організовано бесіду, перегляд презентації, мовленнєві та дидактичні ігри "Яка наша мова?", а також вивчення вірша "Українська мова" Ганни Чубач за допомогою мнемотаблиці. Діти брали участь у творчих і пізнавальних заняттях: створювали аплікацію "Підсніжники", малювали "Країну доброти" за допомогою штампів, дізнавалися про природні явища на заняттях "Звідки беруться бурульки?", "Останній подих зими". У межах логіко-математичного розвитку виконували завдання на розвиток логічного мислення та грали в математичні онлайн-ігри на платформі Wordwall. Також було проведено заняття "Правила доброти", дидактичну гру "В якому вчинку живе добро?" та розфарбовування тематичних розмальовок. Крім того, діти знайомилися з народознавством на занятті "Наша мова калинова" і робили перші кроки у фінансовій грамотності через програму Афлатот – "Афлатунчик про гроші малюкам". Тиждень виявився насиченим і сприяв всебічному розвитку дітей.

З 17.02-21.02 діти різновікової групи показали свої знання та вміння з усіх ліній розвитку за програмою "Дитина". Найбільш вдалими виявилися заняття з фінансово-економічної освіти, Афлатот та художньо-предметної діяльності. Вивчаючи матеріал, діти дізнавалися про такі поняття, як гроші, потреби, витрати. Намагаючись заощадити гроші, власноруч виготовляли іграшки з покидькового матеріалу, відвідали супермаркети, де вчилися обирати між бажанням та потребами. Тиждень завершився святом Міжнародним днем рідної мови, де діти гралися в інтерактивну гру "Мовні перлинки"(відгадування загадок), гра"Закінчи слово", та приймали участь в майстер класі з виготовлення аплікації "Рідна мова-наш скарб".

Тема тижня: «Транспорт».
Протягом тижня, присвяченого темі «Транспорт», було проведено різноманітні заняття та активності, спрямовані на всебічний розвиток дітей у дистанційному форматі.
На заняттях із художньо-естетичного розвитку діти виконували аплікацію «Літачок», що сприяло розвитку дрібної моторики, фантазії та акуратності в роботі з папером. Малювання гуашшю на тему «Трамвай» допомогло розширити знання про міський транспорт, а також розвивало творче мислення та координацію рухів.
На заняттях із ознайомлення з природним довкіллям обговорювали види транспорту, порівнювали їх за призначенням, швидкістю та способом пересування. Також звернули увагу на «Перші ознаки весни», вчились спостерігати за змінами у природі, аналізувати та робити висновки.
Музичне заняття «Чарівна подорож» було присвячене вивченню різних видів транспорту через музику та рухи. Діти із задоволенням співали, рухалися під музику, що сприяло їх емоційному розвитку та знайомству з ритмічними малюнками.
На занятті з логіко-математичного розвитку в форматі Zoom діти ознайомилися з поняттям вимірювання довжини предметів, вчилися працювати з лінійкою та застосовувати отримані знання на практиці.
Для підготовки руки до письма діти виконували вправи з пришпилювання прищіпок на стрічку, що розвиває силу пальців і координацію рухів. Також вони повторювали пальчикову гімнастику, виконували штрихування та писали по крапочках, що сприяє формуванню навичок письма.
На занятті «Зростаємо дужими» діти виконували цікаву вправу з використанням конструктора Lego Duplo, яка сприяла розвитку уваги, мислення та координації рухів.
На Zoom-занятті з читання знайомилися з новою літерою «К», читали склади, вчилися прописувати літеру в зошиті та практикували читання в букварику.
У межах заняття з правового виховання діти виконували вправу «Дорослий – дитина», яка допомагала краще розуміти соціальні ролі та правила поведінки в суспільстві.
https://youtube.com/shorts/PY1sSV4Mp0U?si=ZDX5nxXKNigjzkGH
За період з 24 по 28 лютого в різновіковій групі проведено заплановані заняття за освітніми напрямками: розвиток мовлення " Лист від Зимоньки", аплікація "Первоцвіти", фінансово-економічна грамотність "Казка Гном Економ", організовано д/ігри "Знайди зайве", "Назви одним словом", "Бажання та потреби"; бесіди економічного спрямування: " Чому треба заощаджувати", "Що таке гроші?"; переглянуто навчальні відео. Батькам надано індивідуальні рекомендації щодо розвитку дітей. В ході роботи діти мали гарний настрій, були зацікавлені, активні та показали гарний результат.
Тема тижня: «Мама лагідна моя».
Протягом тижня діти знайомилися з весняними змінами в природі, дізналися цікаві факти про тюльпани та провели зум-заняття з логіко-математичного розвитку, розв'язуючи задачі на визначення величини предметів. На музичному занятті співали пісню «Весна – ти чудова така». В рамках ознайомлення із соціумом говорили про значення 8 березня та створювали подарунки для мам.
Під час заняття за програмою «Афлатот» діти обговорювали значення сім'ї та виготовляли фоторамки. На занятті з грамоти вивчали звук і букву «Е», а на художньо-продуктивній діяльності створювали святкові листівки у техніці аплікації та малювали квіти способом тичкування.
На занятті з народознавства діти брали участь у дидактичній грі «Хто? Що? Народні символи України», вивчали вірш Н. Забіли «Мамине свято», а на конструюванні створювали «Веселе сонечко». Тиждень пройшов насичено та цікаво, сприяючи розвитку творчих і пізнавальних здібностей дітей.

Перший тиждень весни у різновіковій групі розпочався з ознайомлення життя та творчості Т.Шевченка. Діти познайомилися з образом поета через прості, зрозумілі їм презентації та розповіді, малюки створювали аплікацію за мотивами вірша "Садок вишневий коло хати", розглядали ілюстрації "Україна очима Т.Шевченка", де ознайомилися з картинами природи, побуту. Також діти проявляли активність у творчих завданнях:"Квіти для матусі", "Чарівний букет для бабусі". На заняттях з сенсорного та логіко-математичного розвитку вправлялися в рахуванні предметів в межах 5, вправно вправлялися у визначенні геометричних фігур через гру "Чарівний чоловічок". Діти отримали масу задоволення,гарний результат та безліч позитивних емоцій.

Тема тижня: «Взаємини в родині».
Основною метою було ознайомлення дітей з поняттями «родина», «сім'я», «рід» та формування уявлень про сімейні стосунки, взаємодопомогу й родинні обов'язки, а також виховання поваги, доброти й турботи до членів родини.
Протягом тижня діти взяли участь у різних видах діяльності. Відбулася бесіда «Моя родина», де діти дізналися про склад сім'ї, обов'язки її членів та переглянули відеопрезентацію на цю тему. Використовуючи долоньки, вони створювали малюнки своїх сімей, що допомогло розвинути їхні художньо-естетичні навички. Крім того, вихованці створювали родинне дерево за допомогою аплікації та пояснювали, хто зображений на їхніх роботах.
Навчальні заходи проводилися в режимі відеоконференцій (Zoom) та на освітніх платформах. Використовувалися електронні презентації, відео та інтерактивні завдання. Роботи дітей надсилалися через месенджери для оцінки та обговорення.
Результати тижня показали, що діти добре засвоїли поняття «родина», «сім'я», «родовід» та навчилися розповідати про своїх рідних, складати короткі розповіді та демонструвати творчі здібності через малюнки й аплікації. У них розвинулися навички взаємодопомоги та поваги до членів родини.

У березні з 10.03 по 14.03 освітній процес у різновіковій групі організовано відповідно до плану. Діти проявили активність у пізнавальній та творчій діяльності, виконуючи різноманітні завдання. З вихованцями було проведено вправу на розвиток дихання, показали свою креативність та творчість на занятті з аплікації "Квітка" та малюванні "Весняні квіти". З цікавістю діти грали в гру логіко-математичного спрямування " Чарівна паличка". З дітьми проведено бесіди та інтерактивні ігри на тему дружби, взаємодопомоги, культури поведінки. Продовжуючи закріплювати знання дітей про джерела енергії, зокрема енергетичні та природні, було проведено заняття "Афлатун в гостях у дітей", де діти вирішували економічні задачі та математичні вправи.

Тема тижня : «Весняні відкриття».
Протягом тижня у старшій групі дистанційної форми навчання діти виготовляли аплікацію «Обʼємний метелик», спостерігали за бджілкою та слухали розповідь «Цікаві факти про бджілку». На музичному занятті розучували пісню «Щастя», а на валеології грали в дидактичну гру «Догляд за тілом». Для батьків проведено консультацію «Особисті кордони дитини».
Під час Zoom-занять діти виконували логічні завдання, розв'язували «В-лабіринт», слухали вірш та загадки про літеру «В». Також проводилися весняно-квіткові завдання, руханка «Руханка-рахівничка» та заняття з фінансової грамотності «Що таке гроші і навіщо вони потрібні».
На заняттях із малювання діти створювали «Веселі курчата» за допомогою соломинки. Заняття з народознавства охоплювало тему «Весняна обрядовість». На завершення провели конструювання «Захоплюючий дослід з квіточатками», де паперові квіточки розпускалися від води, що викликало щире захоплення у дітей.

У період з 17.03 по 21.03 робота з дітьми була спрямована на всебічний розвиток особистості дитини, формування пізнавальної активності та трудових навичок. Заняття проводились відповідно до програми та планування. Особлива увага приділялась темам весняної природи, явищам довкілля, сезонним змінам. Діти брали активну участь у тематичних заняттях "Весна прийшла", "Перші квіти", "Життя комах навесні", де вчились помічати та описувати сезонні зміни. Протягом тижня діти із задоволенням виконували творчі завдання: малювали весняні пейзажі, ліпили квіти, виготовляли аплікації "Пташки на гілках". Продовжувалася робота з фінансово-економічної освіти, де діти продовжували вчитися бути заощадливими. В цей період діти активно засвоювали знання. розвивали творчі здібності,навички спілкування. Робота була проведена відповідно до плану та дала позитивні результати.

Протягом тижня у старшій групі дистанційного навчання діти активно пізнавали навколишній світ, розвивали творчі здібності та закріплювали знання з різних освітніх напрямків. Під час заняття з ліплення вони створювали весняні тюльпани з пластиліну, а також знайомилися з природними змінами навесні через тему «Весняне пробудження природи», ліпили котиків, що допомогло розвинути дрібну моторику. На музичному занятті вивчали весняну гаївку «Подоляночка».
У межах занять з ОБЖД діти опрацьовували правила пожежної безпеки, що сприяло формуванню навичок обережної поведінки. На занятті з логіко-математичного розвитку вивчали поняття «Точка. Пряма, крива, ламана лінія», виконували інтерактивні математичні завдання на платформі Learning.ua. Розвитку навичок письма сприяли пальчикова гра «Горобчик», штрихування фігур і ліній, виконання лабіринтів.
За програмою «Афлатот» діти знайомилися з історією «Пташка Сінта», розвиваючи фінансову грамотність та соціальні навички. На занятті з малювання застосовували нетрадиційні техніки: створювали кульбаби, використовуючи фарбу та рис. Розвитку мовлення сприяло складання розповіді за картинками на тему «Весна» та дидактична гра «Відгадай звуки весни». Також під час ранкової бесіди діти обговорювали важливість збереження перших весняних квітів.

Березень в різновіковій групі пройшов активно та продуктивно. Діти з цікавістю брали участь у заняттях і заходах, проявляли ініціативу та творчі здібності. З неабияким інтересом діти виконували завдання з художньо-предметної діяльності: "Лелека", "Комахи". Не менш цікавими виявилися заняття з сенсорного розвитку "Впіймай рибку", де діти вчилися групувати предмети за розміром, кольором, розв. дихання; з логіко- математичного розвитку "Орієнтування в просторі". Вихованці отримали масу позитивних емоцій та гарні результати

Тема тижня: «Подорож у космос».
Протягом тижня діти старшої групи ознайомилися з космічним простором, дізналися про планети, зірки, Сонце, а також вивчили весняні місяці. У рамках художньо-продуктивної діяльності створили аплікацію «Ракета» з кольорового паперу, а на занятті з малювання малювали ракету долоньками.
Під час музичного заняття вирушили у захопливу «Космічну подорож», де знайомилися з ритмом та музичними образами. На занятті з розвитку мовлення розповідали про уявну мандрівку в космос, розвиваючи зв'язне мовлення. У грі-конструюванні з LEGO-конструктора будували власні ракети.
Під час заняття з валеології дізналися про важливість миття рук, грали у дидактичну гру «Миємо руки», розрізняли мікроби.
На Zoom-заняттях з математики вивчали поняття календаря та часового простору, а на занятті з грамоти знайомилися з літерою Р: вчилися її писати, шукали серед інших літер, працювали в зошитах. Під час заняття за програмою Афлатот діти дізналися про значення електрики в повсякденному житті людини. У межах фізичного розвитку виконували руханку «Я — ракета». Також для батьків було проведено консультацію на тему «Права та обов'язки дитини».
Протягом тижня з 7.04-11.04.2025р. з дітьми різновікової групи були проведені заняття відповідно до навчального плану:Розвиток мовлення: тема «Вивчення пальчикової гімнастики "М'ячик", діти повторювали слова, узгоджуючи з рухами, розвивали мовлення, дрібну моторику пальців рук.Логіко-математичний розвиток тема «Рахування в межах 5. Співвідношення числа з предметами", працювали над лічбою, порівнянням кількості предметів.Художня діяльність: аплікація "Космічні пригоди", ліплення "Планети сонячної системи".Фізичне виховання: щоденні ранкові гімнастики, рухливі ігри на свіжому повітрі.Діти проявляли інтерес до занять, були активні, підтримувалась позитивна атмосфера на заняттях.Освітній процес протягом тижня організовано на належному рівні.
Тема тижня: «Свято Великодня.
Протягом тижня з дітьми старшої групи проводилася дистанційна робота, спрямована на ознайомлення з українськими народними традиціями, розвиток мовлення, мислення, творчих здібностей та поваги до культурної спадщини. Діти слухали розповідь про свято, переглядали ілюстрації, відповідали на запитання, розмальовували писанки, складали описи предметів. Вони ознайомилися з традиціями приготування великоднього кошика, переглянули пізнавальне відео, виконували логічні завдання, грали в дидактичну гру на розвиток уваги та пам'яті. Під час занять із математики діти рахували, порівнювали, групували предмети за кольором і формою. У творчій діяльності виготовляли аплікацію великоднього кошика, працювали з кольоровим папером, клеїли й вирізали. Відбулася підсумкова вікторина, під час якої діти демонстрували свої знання, відповідали на запитання, презентували роботи. Упродовж тижня батькам надсилалися матеріали для самостійної роботи, відео та рекомендації щодо організації спільного дозвілля. Діти були активними, уважними та із задоволенням виконували всі завдання.
Тиждень з 14.04-18.04 в різновіковій групі пройшов у теплій, святковій атмосфері, присвяченій підготовці та святкуванню Великодня. Діти активно долучались до тематичних занять, проявляли інтерес до українських традицій та звичаїв.
Проведено бесіду про традиції святкування.
Аплікація: "Великоднє курча" (виконана з кольорового паперу).
Читання української народної казки "Як курочка писанку знесла".
Малювання: "Кошик з писанками".
Дослідницько-пізнавальна діяльність: "Що таке Великдень?"
Вивчення великодніх символів( писанка, пасочка, гілочка верби)
Діти були активними, уважними та із задоволенням брали участь у підготовці до свят. Виявляли творчість, доброзичливість один до одного.
Проведено інформаційну хвилинку "Як підтримати традиції вдома".
Тиждень пройшов продуктивно та змістовно. Діти отримали нові знання про народні традиції, розвивали творчі здібності та соціальні навички.
Тема тижня: "Весняний передзвін».
Протягом тижня з дітьми старшої групи проводилася дистанційна робота, спрямована на розвиток пізнавальної активності, мислення, мовлення, творчих навичок і формування безпечної поведінки.
Діти виготовляли об'ємну аплікацію з польових квітів, знайомилися з весняними рослинами, розвиваючи дрібну моторику та уяву. На занятті з логіко-математичного розвитку «Числа-сусіди» закріплювали навички визначення попереднього і наступного числа, грали в інтерактивну гру та виконували відповідні вправи.
Було проведено консультацію «Обережно: небезпечні комахи», де діти дізналися, як уникати укусів і як діяти у разі небезпеки. На занятті з грамоти вчилися писати літеру «П» та складати слова з уже відомих літер.
За програмою Афлатот обговорювали правила особистої безпеки та поведінки у складних ситуаціях. У творчій роботі діти малювали квіти соломинкою, експериментуючи з різними фарбами. Під час Zoom-заняття з читання закріплювали вивчення літери «Е» та читали склади.
Конструювали з паперу пташок, працюючи з різними формами та кольорами. Наприкінці тижня ознайомилися з темою «День Землі», говорили про важливість захисту природи та створювали тематичні малюнки.
Протягом тижня з дітьми різновікової групи проводилися заняття за освітніми лініями:
Мовленнєвий розвиток: читання віршів "Весна іде, красу несе", розвиток діалогічного мовлення, бесіди за ілюстраціями" Праця людей навесні"
Логіко-математичний розвиток: "Математична казка", "Цікава лічба" (визначення кількості предметів, порівняння за розміром).
Художньо-естетичне виховання: аплікація "Пташки прилетіли", малювання "Весняна гілочка", "Пташка в гніздечку" .
Фізичний розвиток: щоденні ранкові вправи, рухливі ігри на свіжому повітрі.
Ігрова діяльність
Організовано сюжетно-рольові, дидактичні та конструктивні ігри. Діти охоче брали участь у спільних іграх.
Проводилися спостереження за природою, пізнавальні бесіди. Діти виявляли інтерес до навколишнього світу, помічали зміни у природі.
Протягом тижня батьки отримували інформацію про сезонне вдягання, проведено консультацію: «Роль родини у формуванні мовлення.
Тиждень пройшов організовано. Діти були активні, емоційно залучені до занять і дозвілля. Виявляли інтерес до тематики тижня, збагачували знання про навколишній світ.
Тема тижня: «Друзі наші менші».
Протягом тижня, присвяченого темі "Друзі наші менші", діти старшої групи здійснили захопливу подорож у світ природи, зосередившись на домашніх улюбленцях. Малята ліпили песика з пластиліну, вирішували логіко-математичні завдання для дошкільнят, виконували інтерактивні вправи та розумні розмальовки, що сприяли розвитку логічного мислення, вмінню співвідносити число з кількістю предметів, дрібної моторики та творчих здібностей. У межах фінансово-економічної грамотності діти дізналися про користь свійських тварин. Особливу увагу приділяли підготовці руки до письма: виконували пальчикову гімнастику «Метелик» та графомоторні вправи на квіткову тематику. Для розвитку моторики використовували вправу з нанизування намистинок. У рамках творчої діяльності діти малювали метелика незвичним способом — за допомогою втулки з туалетного паперу. На заняттях з розвитку мовлення складали описову розповідь про домашнього улюбленця, а на заняттях із народознавства знайомилися з традиціями українського побуту в темі «Бабусина світлиця». Тиждень був наповнений цікавими завданнями, що сприяли всебічному розвитку дошкільників.

Протягом останнього тижня квітня з дітьми різновікової групи було проведено заняття на тему «Весна навколо нас». Діти вивчали ознаки весни, знайомились із птахами, які повертаються з вирію, розглядали весняні квіти.
Продовжували роботу над розвитком зв'язного мовлення через вивчення пальчикової гімнастики, читання казок та обговорення їх змісту. Проводились ігри на розвиток мовлення.
Діти виготовляли з пластиліну "Жук-сонечко" ,малювали гуашшю «Весела хмаринка"
Під час прогулянок діти спостерігали за змінами в природі, збирали природній матеріал для поробок.
Надано батькам інформацію щодо безпеки дітей вдома.
Проведено консультацію на тему: «Роль гри у розвитку дитини».

Тема тижня: «Сонце, мама і мир»
Упродовж тижня діти старшої групи ознайомлювались із природними явищами, проявами тепла та доброти у природі й родині. Під час гри «Кому потрібне сонечко?» малята вчилися розуміти важливість сонця для всього живого. Спостереження за білочкою сприяло розвитку уваги, мислення та любові до природи. На занятті з художньо-продуктивної діяльності діти виготовляли аплікацію «Подарунок для матусі – квіти в кошику» та створювали листівки долоньками – виявляли любов і вдячність до мами.
Музичне виховання було представлене грою-піснею «Сонце й тінь», яка сприяла розвитку ритму та емоційної виразності. На логіко-математичних заняттях закріплювали знання про частини доби, число та цифру 10.
До Дня памʼяті та перемоги над нацизмом було проведено Zoom-заняття «Голуб миру летить над Україною», що сприяло вихованню патріотизму, миру та пам'яті про історичні події.
На занятті з грамоти діти вивчали літеру «Т», звуки [т] та [т'], розвивали фонематичний слух. У рамках художньої літератури вчили вірш до Дня матері. Правове виховання «Секрети ввічливості» сприяло формуванню етичних норм поведінки та культури мовлення.
Перший тиждень травня в різновіковій групі розпочався з проведення тематичних занять до Дня пам'яті та перемоги (8-9 травня).
Зверталася увага вихованців та батькіа на: щоденні ранкові зарядки та рухливі ігри на свіжому повітрі; прогулянки з акцентом на спостереження за змінами в природі.Організовано майстер-клас з виготовлення паперових квітів(маків). Колективне створення весняних аплікацій( до Дня матері 11травня) та малюнків до Дня села Новомиколаївки(9 травня). Проведено індивідуальні бесіди для підтримки емоційного стану дітей; консультації з батьками щодо розвитку дітей; надано рекомендації для підтримки навчання вдома. Перший тиждень травня пройшов активно та насичено. Діти демонструють позитивну динаміку у розвитку комунікативних навичок, творчого мислення та фізичної активності.
Тема тижня: «Вишиванка – символ України. Безпека – запорука життя» .
Протягом тижня вихованці старшої групи знайомилися з українськими традиціями та продовжували засвоювати правила безпеки. Проведено музичне заняття, на якому діти вивчили пісню «Вишиваночка моя» та з радістю підспівували. Під час аплікації «Виший вишиванку» дошкільнята створили власні візерунки, виявляючи фантазію та акуратність. На інтегрованому занятті з народознавства й малювання «Сорочка вишиванка» обговорили значення вишиванки та намалювали її. У рамках Тижня безпеки дорожнього руху проведено заняття з ОБЖД «Безпека на дорозі – безпека життя», де діти переглянули тематичне відео, виконали вправи на закріплення правил дорожнього руху. На занятті з логіко-математичного розвитку в Zoom дошкільнята вправлялися у складанні числа 10. Під час заняття з підготовки руки до письма діти виконували пальчикову гімнастику, штрихували та малювали по крапках без відриву олівця. На занятті «Зростаємо дужими» діти танцювали під веселу музику, виконували вправи для зміцнення м'язів. Проведено бесіду «День родини», де діти ділилися розповідями про своїх рідних. Також під час конструювання створили квіточку з сердечок, як символ любові до родини. Для батьків проведено онлайн-консультацію «День вишиванки» з порадами щодо патріотичного виховання вдома.
Протягом тижня з 12.05 по 16.05 з дітьми різновікової групи проводилась організована освітня діяльність. Забезпечувалось оптимальне узгодження індивідуальних і колективних форм роботи, саме тому поставлені цілі досягнуті в процесі здійснення різноманітних видів діяльності: ігрової, комунікативної, пізнавально-дослідницької. З великим інтересом та задоволенням діти виконували завдання з сенсорно-пізнавального розвитку, показуючи своє вміння групувати предмети за кольором та в певній послідовності за вказівками вихователя. Протягом тижня були проведені наступні заходи: "День Вишиванки", де діти брали активну участь у виготовленні сорочок-вишиванок, малюванні малюнків та створенні відео-привітань до свята, розвиваючи свою фантазію, уяву, старанність, виховуючи бережне відношення до традицій; "Наша безпека", де діти приймали участь в іграх з правил безпеки вдома(виготовляли аплікації та малюнки). Батькам надано рекомендації " Захист дітей від укусів комах".
Тема тижня : «Весна навколо нас»
Протягом тижня діти старшої групи працювали за темою «Весна навколо нас» у форматі дистанційного навчання. Було проведено заняття з музики, де вихованці виконували руханку «Гучно музика лунає», що сприяло розвитку музичного слуху та координації. На заняттях з ознайомлення з природним довкіллям діти досліджували властивості води та вогню через прості експерименти, а також знайомилися з різними видами комах.
У ході занять з образотворчої діяльності діти виконували ліплення метелика з пластиліну та малювали фарбами весняну «Квіткову галявину». На заняттях з грамоти вивчали літеру та звук [Ш], на занятті з читання вивчили нову літеру «Р», читали склади. Вивчали складові частини тіла на занятті з валеології, а під час занять з логіко-математичного розвитку опрацьовували тему геометричних фігур через дидактичні ігри, розмальовки та прописування цифр.
Фізичну активність забезпечували через комплекс ранньої гімнастики та веселу руханку «Киця кицюня». Усі заняття супроводжувались цікавими інтерактивними завданнями та активною участю батьків, які допомагали дітям у виконанні завдань.
Упродовж тижня з 19.05-23.05 з дітьми різновікової групи були проведені заняття відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та календарно-тематичного планування. Розвиток мовлення розвивали через читання українських народних казок, через бесіди та мовленнєві дидактичні ігри "Скажи одним словом", "Хто як говорить"; з великим інтересом діти виконували вправи з логіко-математичного та сенсорного розвитку на вивчення геометричних фігур, вміння рахувати в межах 5, вправи на орієнтування в просторі "Математичний гриб", "Будиночки для цеглинок Лего", "Відгадай місцезнаходження котика". Гарні емоції викликало заняття з малювання "Фрукти з долоньок", де діти показали свою фантазію, творчість та гарний результат. Діти були активні, зацікавлені, із задоволенням брали участь у всіх видах діяльності.
Тема тижня : «Літні пригоди для здоров'я, сили і радості!».
Протягом тижня у старшій групі дистанційної форми навчання було проведено ряд цікавих та пізнавальних занять під тематичним гаслом «Літні пригоди для здоров'я, сили і радості!».У рамках Дня чистюль «Як дбати про охайність: формуємо культурно-гігієнічні навички» діти переглянули мультфільм про гігієну, закріпили правила миття рук, створили власні малюнки на тему «Я – чистюля!» та взяли участь у грі «Чисте чи брудне?». Завдяки батьківській підтримці виконували практичне завдання — самостійно складали свої речі та дбали про порядок.До Дня здоров'я «Гартуймося: повітря, сонце і вода – запорука здоров'я» було організовано відеоурок, творчу роботу «Мої друзі – сонце, вода і повітря», а також експеримент з бульбашками, який наочно показав важливість чистого повітря. Діти з радістю виконували руханку під пісню про здоров'я та ділилися фото своїх веселих прогулянок на свіжому повітрі.У День літніх подарунків «Щоб здоровими зростати – вітаміни слід вживати» діти переглянули мультфільм про користь овочів, фруктів і ягід, виконали майстер-клас із малювання вітамінного кошика, а також долучились до веселого експерименту «вітамінна веселка». У груповому чаті батьки надсилали світлини дітей, які ласували полуничкою, яблуками, смородиною та допомагали збирати врожай.Тиждень завершився літньою спартакіадою «Сильним бути ладно і зовсім це не складно», що проходила в онлайн-форматі з відеоінструкціями. Діти із задоволенням виконували ранкову зарядку, кидали м'ячики в ціль, брали участь у грі «Замри!» та показували свої спортивні навички на фото й відео. Завершенням стала віртуальна нагорода — медаль учасника, яку кожен міг роздрукувати або отримати в електронному вигляді.
Протягом першого тижня літа з дітьми різновікової групи проводилися заняття за такими напрямками:
-мовленнєвий розвиток: читання літніх казок, бесіди на тему «Літо прийшло»;
-пізнавальний розвиток: спостереження за природою, змінами у довкіллі, пізнавальні ігри на тему літа;
-художньо-естетичний розвиток: аплікація «Сонечко», "Морозиво", малювання «Квітуче літо»;
-фізичний розвиток: ранкова гімнастика, рухливі ігри на свіжому повітрі («Сонечко і дощик», «Лови кульку»);
-дослідницька діяльність: спостереження за тінню, піском, рослинами.
Проведено інформаційну онлайн-зустріч з батьками щодо плану літньої оздоровчої роботи.
Надано рекомендації батькам щодо одягу дітей у спеку, питного режиму.
Діти активно брали участь у заняттях, іграх, були зацікавлені у дослідженні природи.
Атмосфера в групі доброзичлива, діти комунікабельні, відкриті до спілкування.
Упродовж «Тижня безпеки життєдіяльності» з дітьми старшої групи в дистанційній формі було проведено змістовну роботу, спрямовану на формування безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях. Протягом тижня кожен день мав окрему тематичну спрямованість. У перший день діти дізналися про природні явища літа — грозу, зливу, вітер — та способи безпечної поведінки під час негоди. Наступного дня обговорювали правила поведінки на природі, у лісі та на лузі, а також загрози, які можуть виникати в навколишньому середовищі. У середу увагу було зосереджено на правилах дорожнього руху та безпеці пішоходів — діти разом з батьками аналізували дорожні ситуації та переглядали тематичні відео. Четвер був присвячений темі води — її значенню та правилам безпечного користування, особливо влітку біля водойм. Завершився тиждень Днем безпечної гри, під час якого діти виконували творчі завдання, розрізняли безпечні та небезпечні ігри, вчилися відповідально ставитися до своєї поведінки під час ігор.
Протягом другого тижня літа в різновіковій групі основна увага була зосереджена на створенні сприятливих умов для відпочинку, загартування, розвитку пізнавальної та творчої активності дітей.
З дітьми проведено онлайн-бесіди на теми «Безпечна поведінка на сонці», «Що ми знаємо про літо?», дидактичні ігри («Знайди пару», «Що змінилося?", малювання на тему «Сонечко влітку», аплікація «Квіткове поле», виготовлення поробок з природного матеріалу,
рухливі ігри на свіжому повітрі («Знайди кольоровий м'яч», «Сонце і дощик»)
Батькам надано поради щодо дотримання питного режиму та правил безпечної поведінки на прогулянках.
Проведено консультацію «Як зміцнити імунітет дитини влітку».
-Діти з радістю брали участь у всіх видах діяльності, були активні, уважні, доброзичливі одне до одного. Атмосфера в групі залишалася позитивною, емоційно комфортною. Літній оздоровчий період триває з користю для здоров'я та загального розвитку дітей.