Наше життя 

Наше життя

 

З Днем Державного прапора України !!!

Напередодні державних свят: Дня Державного Прапора України та Дня Незалежності України в різновіковій групі були проведені наступні заходи: виставки дитячих робіт "Прапор свій підіймаймо гордо!", було проведено патріотичну мозаїку "Розмаїта моя Україна", де діти слухали вірші про Україну, дивились мультфільм "Моя країна Україна"

        Тема: «Моя Батьківщина – Україна».

Протягом тижня(18.08.-22.08.2025) з дітьми старшої групи дистанційної форми навчання було проведено різноманітні заняття та завдання, спрямовані на виховання любові до рідної країни та ознайомлення з її традиціями. Діти дізнавалися про Батьківщину на занятті «Україна – наш рідний дім», знайомилися з державними символами під час роботи «Кольори нашого прапора», слухали та обговорювали українські народні казки. У рамках виставки дитячих робіт «Ми діти твої, Україно!» малята мали змогу проявити свої творчі здібності. Особливу увагу було приділено темі хліба як символу достатку та праці – проведено заняття «Хліб всьому голова», відгадували загадки про хліб, грали у дидактичну гру «Складаємо хлібний кошик». Також діти розмальовували тематичні розмальовки з народними символами України, що сприяло розвитку їхньої уяви, уваги та поваги до національних традицій.

    У різновіковій групі були проведені різноманітні заходи, спрямовані на формування у дітей дошкільного віку любові до Батьківщини та ознайомлення з традиціями українського народу, діти отримали нові знання про державні символи України, проявили патріотичні почуття у творчих роботах з аплікації "Прапор України", малювання "Україна - моя Батьківщина", вправно і з великим захопленням діти грали в ігри "Збери прапор", "Впізнай державний символ". Батькам надалася онлайн-консультація "Як виховати у дітей любов до Батьківщини". Атмосфера єдності, радості та гордості за свою країну сприяла формуванню національної свідомості вихованців

Тема тижня: «У світі гри та фантазії»(25.08-29.08).

У понеділок діти виконували нейрогімнастику для розвитку мозку, замальовували кружки одночасно лівою та правою рукою, вчили вірш напам'ять. Під час ігор спостерігали за тінню, брали участь у дидактичній грі «Хто сховався у темряві?». У творчій діяльності малювали квіти фарбами за допомогою ватних паличок, ліпили з пластиліну бабку. Для розвитку логічного мислення виконували завдання «Знайди геометричну фігуру», описували картину за інструкцією. У рухливій грі «Стій, стрибай, кружляй» тренували координацію рухів, а під час пальчикової гімнастики розвивали дрібну моторику. День пройшов активно та результативно: діти із зацікавленням виконували завдання, вдосконалювали увагу, пам'ять, мовлення й творчі здібності.

В період з 25.08 по 29.08 діти різновікової групи активно брали участь у заняттях, виявляли інтерес до тем про рідну країну та природу.

Покращилися мовленнєві навички: діти стали впевненіше висловлювати свої думки.

У групі панувала доброзичлива атмосфера, діти з радістю поверталися після літніх канікул.

Освітньо-виховна робота за останній тиждень серпня проведена згідно з планом. Завдання виконані, діти проявляли інтерес, спостерігається позитивний емоційний настрій та активність у спілкуванні.

Розвиток мовлення – проведено бесіди на тему «Моє літо», «День знань наближається». Діти вчилися складати короткі розповіді за малюнками, добирати слова-ознаки до предметів.

Ознайомлення з природним довкіллям – спостереження за змінами в природі наприкінці літа (жовтіє листя, стигнуть плоди, зменшується тривалість дня).

Художня література – читання та обговорення віршів про Батьківщину.

Образотворча діяльність – малювання на тему «Моє найкраще літо», аплікація «Соняшник".

Логіко-математичний розвиток – вправи на класифікацію предметів за кольором і формою, рахунок у межах від1 до 5.

Надано індивідуальні консультації батькам з питань підготовки дітей до осіннього навчального року.

Рекомендовано створити вдома умови для занять (куточок для малювання, книги, настільні ігри).

Тема тижня: «Осінні барви рідного краю».

Протягом тижня (01.09.-05.09.2025) у старшій групі дистанційної форми навчання діти виконували різноманітні завдання, що сприяли розвитку творчості, мовлення та мислення. На занятті з аплікації «Осінній листок» вихованці створювали роботи з кольорового паперу, а на музичному занятті «Осінь золота» переглядали відео та співали пісню. На грамоті діти виконували вправи в зошитах, вчилися розрізняти довгі й короткі слова. Під час заняття з фінансової грамотності «Потреби та бажання. Мій гаманець» малята виготовляли власні гаманці й обговорювали різницю між потребами та бажаннями. На логіко-математичному занятті «Більший – менший. Високий – низький» діти розв'язували завдання та грали в дидактичні ігри. Під час ознайомлення з природою спостерігали за змінами вересневої погоди та довкілля. Також проведено заняття з розвитку мовлення «Пригоди осіннього листочка» та народознавства «Мій рідний край».

Діти різновікової групи активно включились в життя групи після літніх канікул. Переглядаючи матеріали до занять з розвитку мовлення "Що нам осінь принесла?" та "Я йду в дитячий садочок" , вихованці розвивали мовлення, комунікативні навички, формували позитивне ставлення до садочка, засвоїли основні правила поведінки на майданчиках. Проявили інтерес до теми сім'ї та дружби, закріпили уявлення про осінні зміни у природі, на заняттях з малювання відтворили кольори осені. Завдяки заняттям з сенсорного та логіко-математичного розвитку, розширили сенсорний досвід, вправлялися у лічбі та розвивали дрібну моторику.

Тема тижня : «Природа рідного краю. Осінь»

Протягом тижня(08.09-12.09.2025) діти старшої групи разом із батьками, під час дистанційного навчання, активно працювали над темою «Природа рідного краю. Осінь». Діти дізналися про «Дерева рідного краю» та їхню будову. У процесі навчання вони читали твори «Лісова школа» та вірш «Вчиться вересень читати». Також відбулася цікава бесіда «Дітям про вітаміни», де обговорювали користь овочів і фруктів. Вивчили пісню «Осінь прийшла», виконувала пальчикову гімнастику та спеціальні вправи для підготовки руки до письма. Творчі завдання були спрямовані на розвиток дрібної моторики: ліплення «Дерево з листочками» та конструювання «Об'ємний листок з паперу». На занятті з математики діти ознайомилися з цифрою та числом 1, виконуючи вправи в зошитах. Крім того, вони працювали над програмою «Афлатот – Я унікальний. Мої вподобання», що сприяло самопізнанню. Важливою частиною тижня стала спільна бесіда на тему «Право дитини на сім'ю», де діти ділилися своїми думками.

З 8.09 по 12.09 в різновіковій групі

проведено бесіди на теми: «Осінь у нашому місті», «Моя родина».

Читання українських народних казок та віршів про осінь.

Заняття з математики: лічба предметів, порівняння за величиною, орієнтування в просторі.

Ознайомлення з природою: спостереження за змінами у довкіллі восени, збирання природного матеріалу.

Образотворча діяльність: малювання «Осінній ліс"»,ліплення "Грибочок", де діти проявляли свою фантазію, уяву, розвивали дрібну моторику.

Сенсорний розвиток: ігри з геометричними фігурами та кольорами.

Афлатот: знайомство з поняттям «гроші», правила розумного вибору.

Музичний розвиток: прослуховування дитячих українських пісень, розучування колискових.

Діти активно брали участь у заняттях та іграх, виявляли інтерес до осінньої тематики, удосконалювали мовлення, математичні та сенсорні вміння. Зміцнено знання з правил безпеки та культурного спілкування. Співпраця з батьками була результативною.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати